HOOFDSPONSOR

WIJ BEDANKEN ALLE BEZOEKERS

TICKETS

OPEN EVENEMENT ENTREE GRATIS

ONZE GOUDEN SPONSOREN

Marianne Weber raakt veel mensen. Met meer dan een miljoen verkochte albums mag ze dan ook de Koningin van het Levenslied genoemd worden. Haar debuut album werd in 1993 Goud. Daarna volgen de successen elkaar daarna in hoog tempo op. Haar 2e album "Diep in mijn Hart", waarvan de single "Schrijf Me Nooit Geen Mooie Brieven Meer" binnen 2 weken op Nr.1 stond, werd in 1994 met goud beloond en uitgereikt door Andre Hazes.

Hetzelfde jaar kreeg Marianne Weber de erkenning vanuit de platenbranche toen ze werd onderscheiden met een Edison in de categorie ‘levenslied'. 2 jaar later kreeg Marianne wederom Goud en volgden de successen met Frans Bauer. ‘De Regenboog’ was een nummer 1 hit. Met deze hit wisten Marianne Weber en Frans Bauer zelfs een vermelding in het Guinness Book of Records te noteren. 302.000 duizend verkochte exemplaren in 1 dag.

"Wat Ik Zou Willen”, "Lichtjes in jouw ogen”, “Schrijf Me Nooit Geen Mooie Brieven Meer”, “De Regenboog”, "Tranen van geluk”, "Een meisje huilt" zijn maar enkele titels uit de vele hits. Marianne Weber heeft niet te vrezen dat ze haar titel als Koningin van het Levenslied hoeft af te staan. Zij is nog steeds de ultieme zangeres "van en voor het volk.

We zijn verheugd dat op 1 juli 2017 op de Markt in Maastricht, Marianne Weber niet zal ontbreken. Entree is voor iedereen vrij toegankelijk.