HOOFDSPONSOR

WIJ BEDANKEN ALLE BEZOEKERS

TICKETS

OPEN EVENEMENT ENTREE GRATIS

ONZE GOUDEN SPONSOREN

Ria begon eind jaren '50 als imitator van Elvis Presley. Ze was in de sixties Nederlands eerste rock-chick met 'Hou je echt nog van mij, Rocking Billy'. Ze acteerde en zong in de tv-reeks ‘TV-magazine met Rob de Nijs en zong luisterliedjes als ‘Als ik de golven aan het strand zie’. In de jaren ’70 was ze de eerste leading lady in de André van Duinrevue en had ze de carnavalssuccessen 'Worstjes op mijn borstjes' en 'Leo'. 

In de jaren '80 en '90 was ze Annie Kalkman, de zus van Mien Dobbelsteen in de comedyserie 'Zeg 'ns AAA'. Als schilderes van figuratief naïeve kunst exposeerde ze met haar schilderijen en bracht kalenders uit. In 2013 was ze samen Jayh (Mijn Baby) te zien bij Ali B Op Volle Toeren en in 2014 had ze tijdens de Onnogate de hit 'Oma wil een Toyboy'. 

Op 1 juli 2017 staat deze vrouw met deze imposante carrière van bijna 60 jaar bij Huub Op Volle Toeren op de markt in Maastricht. We zijn trots dat we Miss Carnaval(k) als eerste naam bekend mogen maken voor dit mega evenement in Zuid-Limburg. 

Entree zal wederom GRATIS zijn.